Tv-Kväll

Nu är jag hemma  efter en lång dag på Bolaget. Det var så kul idag, allt bara flöt på... Dessutom har jag fått TRE nya kunder också, åh va jag älskar hudvård och Makeup!


Nu ska jag ha tv-kväll. Seriepremiär för Lipstick Jungle på tv3 kl 21:00


Säsong 1, avsnitt 1
Tre gamla vänner, Victory, Nico och Wendy kämpar med karriär och privatliv i det tuffa New York. Vägen till framgång är inte utan hinder, men som tur är har de varandra när livet krånglar och karriären krisar.

Boken Lipstick Jungle är skriven av Candace Bushnell som skrev Sex and the City. Serien följer fyra framgångsrika kvinnor som nästan gör vad som helst för att komma upp sig på New Yorks svåra karriärsstege. Samtidigt stöttar de varandra genom både privatliv och arbetsliv.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Så bra så :D

2009-01-12 @ 22:26:41
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0