Tjoho

Halloj alla bloggisar!
Nu är alla friska och i morrn blir det jobb igen. Vilken tur för Loke fyller 4 år i morgon!
Alla som vill får komma på fika, efter kl 14:00 är vi hemma för firande!

Idag har jag vart en sväng till Uppsala för att leta present till Loke men det är ju helt fel säsong. Han vill nämligen ha en ny cykel. Hittade ingen som uppfyllde kraven. Men hittade massa fynd till mig själv i alla fall (kommer bilder). När jag kom hem hittade jag en på nätet... Ska kanske beställa hem den?



Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis Loke på födelsedagen :-)

2009-01-30 @ 08:19:18
URL: http://betongmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Loke på födelsedagen!!!!Kram från kekka å grabbarna N

2009-01-30 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0