SÅ KUL!

Idag blev det tredje dagen i rad med övertid och i morgon ska jag även jobba på Färghandeln, kul kul. Alltid roligare att jobba på ställen man inte brukar vara på!

Idag är jag i eld och lågor, vi har fått info om massa härliga nyheter från Mary Kay som släpps i morgon. Åh jag vill ha ALLT!!! Men man får väl hejda sig lite... hihi...

Ikväll blir det mys med barnen och jag ska alldeles strax inta Soffläge med två tidningar...
Den ena är PhotoShop Guiden (129:90:-) Jag älskar ju att sitta med datorn och vara kreativ så detta inköp var givet när jag hittade den.
Den andra är Applause (gratis) Ja vem kan inte mer än älska allt som har med hudvård och Makeup att göra!? I DO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, sambon undrar hur ofta photoshop tidningen kommer ut och vart man kan köpa den? och har de ngn speciell hemsida?:)

2009-01-15 @ 19:24:59
Postat av: Mican

Jag köpte den på en vanlig Tobakshandel. Men kolla på www.tidningskungen.se de brukar ha allt möjligt.

Hur ofta den kommer ut, vet jag en men ca 1/månad kanske.

2009-01-15 @ 23:04:12
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0