Rött på flera sätt...

Idag har jag jobbat på bolaget...

När jag gick hem där ifrån var det härligt väder och jag gick och funderade lite för mig själv.
På något sätt kom jag in på hur gosigt det är att mysa och pussas med kidsen... 
Love är ju så härligt mjuk, han jag ju sitt babyhull kvar fortfarande. Ni vet låren och kinderna är som persikor... Mm... 
Loke är mer på sitt charmiga vis lite läskig att pussas med för han börjar gå in för det mer seriöst... haha... han kysser mig säger han och putar med läpparna,SMACK, och där satt den... haha... lite mer våld men ändå bara med kärlek.

Nu började jag i tankarna jämföra mina barn med Rödvin! Haha... Japp det är sant... Så här slutade det:
Love Mjukt & Bärigt
Loke Stramt & Nyanserat
Haha och så kom jag ju på att Svea gillar att mysa men det får vi nog kalla Kryddigt & Mustigt!


Nu är jag på jobb no2 Färgavdelningen på Järnhandeln. Här har det kommit in massa härliga prylar och saker. Har spanat runt lite på färg & tapeter. Sen är jag ju på jakt efter nya sneakers, se det har jag med provat ut.
Men det bästa... de har fått in en Massagestol eller snarare fotölj.. Den är Huge! Har fotat lite, visar när jag kommer hem!

KRAM på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0