Ren & Fräsh

Natt igen och jag är uppe... Idag har jag fördrivit min ensamma tid med att promenera hundar, röjt lite hemma och det bästa... Jag kom på en ursäkt för att få åka till McDonald's. Haha... jag tog mig själv och bilen och for iväg för att fynda födelsedagspresent till Love. Hittade inget till honom men köpte massa annat nyttigt och onyttigt i stället. Självklart var ju planen att käka en El Maco Chicken + NachoChips och Guacamole på Donken. Var faktiskt rätt skönt att sitta själv och njuta av en supergod burgare, helt utan barn som skrek efter Happy Meal eller ballonger!

När jag kom hem bjöd barnens farmor mig på Kaffe och Hallon & Fläderpaj med Glass, mums.
Nu på senare delen av kvällen har jag spaat mig. Solat, badat, lagt ansiktsmask, frisserat det som gått att frissera på kroppen, skrubbat, hårinpackning och bara njutit. Nu är jag som en ny människa igen.

Nej nu måste jag i säng snart, jobb igen i morgon! ♥



Kommentarer
Postat av: Tant J

Dumma dig suktas så med McD bilder! Goda snabb maten vill jag ha... Jätte hugrig men för lat att gå ut i köket å laga :(

2009-01-06 @ 15:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0