Natt

...igen och här sitter jag.
Mår inge bra alls, ont i mage och mår lite illa... hoppas bara inte det är magsjuka som är på G.. orkar inte en sväng till nu!
I morgon ska barnen på dagis i alla fall och jag ska få jobba, lite extra också på färgen ser det ut som...

På Lördag är det bokat nu... utgång i Uppsala med Ewa. Hoppas på att Bengan hakar på den här gången. Men hon pratade nåt om Mobergs... nä inge Mobergs för mig!

Nu måste jag bara hitta kläder och gärna skor till helgen. Jag vill vara fin och känna mig lite snygg i alla fall. Men det är ju så svårt att hitta skyssta kläder.

Kan ju inte gå och se ut som jag Alltid gör med mina Sveakläder, en liten lufs är vad jag är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gillar lufsen precis som du är,sist jag såg dig va du verkligen ingen lufs.Du va kanon FIN!!!kram kekka

2009-02-02 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0