MotionSubvention

Japp det är något vi får från Bolaget... Varje år får vi uttnytja det på friskvård, tex massage eller tränings/gymkort. Jag funderar på att skaffa ett Allkort på Friskis & Svettis här i Byn. Undra om man kommer utnyttja det då? Haha...

Vad jag helst skulle vilja göra är att dansa. Vi var ett gäng som dansade StreetDance förut och det skulle jag verkligen vilja ta upp igen, det är ju verkligen motion det med. Mailade medborgarskolan i veckan för att kolla läget, hon svarade att dom gärna kommer ut hit om vi är tillräckligt många som är med på det. Så brudar och guys, vill ni dansa kanske lite med mig, i rent motionssyfte. Visst skulle det vara skönt att bli av med några kilon efter graviditet, föräldraledighet och Latten!?
Intresserad: Lägg in en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Hej !



Jag skulle tycka att det var jättekul att börja dansa. har en syster som har gått på dansgymnasiet på fryshuset.. och jag har alltid varit intresserad av dans.. maila mig gärna om det blir nåt. Fin blogg !

2009-01-14 @ 09:35:56
URL: http://mmmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0