Mot Uppsala

Nu är lyan tom igen efter kalas och bus. Tack alla som kom idag och förgyllde vår dag med ett jädra liv! Haha... ja man kan inte förvänta sig nåt annat heller när det är 6 kids, alla 4 år och yngre, killar dessutom som gärna brottas och stojjas!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22:00 så jag kan dra mig ner till Syrran. Hon firar sin födelsedag idag med utgång i Uppsala (hon fyller 21 år i morgon). Ja jag är väldigt avis, vill också ut i Uppsala, det är ju så kul att träffa nya människor inte bara samma samma hela tiden.
Men jag får nöja mig med att ställa upp med körningen och passar även på att hälsa på Ewa medan tjejerna roar sig och sen vill hem igen.

Uppsala var det ja... STÄMMER bra... Det kommer bli El Maco... WOHOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Ja, det är himla gott :)

Men jag blir snabbt less

2009-01-10 @ 23:02:55
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0