In & Ut

Trettondagen i morgon och då dansas ju Julen ut. Jag har tjuvstartat lite, men bara med Adventstaken. Bytte helt enkelt bara ut fat mot låda och bort med krimskrams.
Det sjukt snygga Zinkfatet jag hade till Adventsstaken vann jag hos FranskaLiljan! Måste hitta på ett nytt ställe till den och vad som ska göras med den...
(spana in den grymma tavlan i bakgrunden)
När jag ändå har skänken med på bild så behöver jag tips på en snygg lampa som jag kan ha på den... som det är nu med "orgel" från ikea så ser det bara konstigt ut, passar inte alls.
(Anki jag vill ha dina sänglampor, vill du byta mot två "orgel?)



Kommentarer
Postat av: Petra

Har lite ideér angående lampa, om du hittar en svarvad furulampfot kan du måla den vit och fixa en snygg skärm till. Zinkfatet skulle du kunna fylla med t.ex. vita snäckskal och fortfarande ha ljus på tillsammans med ett foto i gammal stil.



Ha det så gott Kramar.

2009-01-05 @ 21:17:38
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0