GRATTIS LOKE!

Ja idag fyllde min lilla grabb hela 4 år! Shit, fattar ni att det är FYRA år sedan han kom till oss, ja eller ut till oss, Haha! Om två år börjar han skolan! GAH! Vart tog tiden vägen?

Han började sin dag på dagis och blev firad där av barnen och fröknarna. Sen var han helt uppspelt för idag skulle han få börja på Leksim! Min lilla kille var så duktig, gick raka vägen in i bassängen med Badtanten och sa... Tjarrå Mamma!
Vi föräldrar fick inte vara med utan vi fick snällt vänta. Men jag hade ju fullt upp så jag pös iväg för att hämta tårtan och allt annat. Det blev Mormor som fick hämta upp honom, eller blev och blev, det var bestämt sen länge av Loke!

Kalaset var jättelyckat! Loke fick det han så länge tjatat om... Hockeyskydd! Och massa andra kanonfina saker. Han har lekt med allt innan han slocknade ikväll!
Men en miss blev det! Kekka & Trasslan, ni har påsar här att hämta till era grabbs! Glömde helt bort det!

Idag fick jag även mina Stövlar jag beställde. Så jäkla snygga!!! Men lite tighta runt vaden och lite höga, så dom får lämnas hemma i morgon. Kommer ju tappa fötterna annars, haha. Så jag tar dom nya stövlarna jag köpte i Torsdags i stället, haha.

Nej nu ska jag packa grabbarnas väskor för i morrn!
Förresten... min lilla Love är helt blöjfri nu, till och med på nätterna. Gudars så stor han blivit! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go morgon!!kan titta förbi å hämta nån gång under dagen om det e oki..Å tack för i går jätte trevligt!!kram kekka

2009-01-31 @ 09:11:45
Postat av: Ronja

Nu har han blivit riktigt stor.. Båda två! :D

2009-01-31 @ 11:34:16
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattiskramar till Loke i efterskott från Isabelle och Tindra.

2009-02-01 @ 19:48:19
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till sonen! Jag undrar bara när du drar vinnaren av scarfen...? nyfiken Kram, Jennie

2009-02-02 @ 08:30:39
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Ronja

Dags att uppdatera kanske! :D

2009-02-02 @ 22:56:54
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0