Gott Nytt

Inte mycket till uppdatering här... Har vart fullt ös hela dagarna och jag har som vanligt vart totalt slut.
Nu har Love Vattkoppor, dom dök upp från ingenstans på Nyårsafton. Han har inte lika tur som Loke, lillgrabben har ÖVERALLT! Han ser ut som en prickigkorv och han kliar helar tiden.. Så synd om han.

Igår hade jag även den värsta natten i mitt liv, Love var hängig och vi låg och mös i soffan. Så känner jag en stor knöl i bakhuvudet på han! Fy fan jag började störtgrina av ren chock. Såg framför mig hur han hade cancer och att han inte skulle klara det.. fy fan det var den värsta halvminuten i mitt liv. Han såg direkt på mig att jag blev ledsen och fråga självklart varför jag var ledsen... Hua! Vad säger man?
I alla fall så sov jag inte ett dugg på hela natten. Ringde läkaren på morgonen och han sa att det lät precis som att det var en uppsvälld lymfkörtel, vilket är jättevanligt när de har ett virus i kroppen. Han har ju Vattkoppor så då var ju saken rätt säker på att det var det. *PUST*

Nej nu ska jag fika lite med mig själv sen får vi se vad som händer en kväll som denna. ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud jag kan verkligen förstå paniken du fick!!

Huvva!



och vilken otur med alla dessa prickar :(

2009-01-02 @ 23:07:56
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

krama den lilla prickigakorven från mig och hans o-prickiga broder. Hoppas salvan hjälpte:)

2009-01-03 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0