Förbannat Irriterad!

Åååh så jädra irriterad jag är nu!
Har gjort mig en Stor Latte och tagit fram massa gottigt för att jag ska bänka mig framför tv:n och se på Lipstick Jungle. Tror ni inte det bara är en svart bild på tv-rutan!? GAH!
Jag knappar hejvilt men inget funkar, startar om digitalboxen och tv:n, jag gör allt.
Till slut ringer jag Telia och deras support för de kanske kan hjälpa mig med inställningarna. Ja då är det nån jäkla röst som informerar om att det är ett kännt fel på sändningarna i vårt område! MÄH!? VA!? Va faaaasen!!! Det är ju Lipstick Jungle snart! Dessutom meddelar rösten att felet beräknas vara åtgärdat kl 22:00... Jaha!? Men då slutar ju mitt program! ÅÅÅH så värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0