Dating

Helt seriöst nu min läsare! Igår när vi var ute så kom jag på hur ensam jag var egentligen. Inte att jag känner mig ensam så att jag inte har några vänner, utan ensam för att jag inte har nån att dela mina bravader och påhitt med. Ja ni vet en sån där karl!!
Det har nu gått ca 8 månader, JA ÅTTA MÅNADER, utan nån som kramat om en eller tänk er... bara nån att hålla i handen eller... ja ni fattar... Man börjar ju bli tokig.

Idag tänkte jag att jag skulle prova på det här med Datingsidor. Ja i rent studiesyfte! Så fort jag registrerat mig så östes inboxen med "flirtar" och hälsningar mm mm
Men helt seriöst... Jag insåg att jag är så ytlig! De utan foton ratade jag bort på en gång. Och läste knappt nåt inlägg innan jag spanat in deras profil!
Det värsta är att det kostar att vara medlem på sidorna... Ska man behöva betala för lite flirtande!?

Ni som är i "gamet" redan... Vad tycker ni om sånt här påhitt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst saknar man de, eller jag har ju min sen snart 8 år tillbaka :) du får inte va så ytlig, kanske är de bästa du raderar bort. flirta på och fixa en dejt nu :)

2009-01-25 @ 20:00:10
Postat av: Zabine

Jag sitter i samma båt som dig :P Varit ensamstående mamma och singel nu sen 4 månader! :/ haha! desperationen växer! Men om ja är så sugen på att börja med dessa dejting sidor de vettefan! Men om ja vill ha en karl så antar ja att de bara är att rycka sig själv i kragen och släppa stoltheten! helvete att de ska va ett sånt jävla mission att få tag på en snygg, snäll, lite farlig hunk!!

2009-01-28 @ 09:55:14
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0