Soppatorsk

Idag har det jobbats, barnen har varit på dagis. Jag börja iof dagen med frukost på blixten... Mm... kaffe och en leverpastejfralla. Så Gott!

När kl var 11:00 fick jag samtal på jobbet, haha, det var lilla Ingela som fått soppatorsk i skogen på Uppsalavägen. Hon var på väg till jobbet. Jag ryckte in och lånade mammas bil, haha där stod stackarn mitt i skogen och ingen ville stanna och hjälpa henne... lilla pling då!
Till jobbet kom hon i alla fall, hoppas hon får hem bilen också! Hihi...

Efter jobbet körde min mor mig ner till Tant J som bjöd på fika och häng i soffan. Skönt att få slappa lite... Barnen var med sin mormor, Loke på Leksim och Love hade primetime med Mormor. Sen kom dom hela gänget och hämtade mig...

Nu leker barnen med Lego och jag bara är... Försöker få tag på kidsens far som är totalt försvunnen, pratade med han vid 11:00 senast, sen dess har jag inte hört av honom. Han slutade 13:00 och vi skulle dit och lämna saker... hm... hoppas bara inte det hänt något! Ser ni honom hälsa att han ska ringa då!

Underbart väder, lite kallt, men så härligt med sol! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0