Snart helg

Nu har det snart gått en hel vecka igen och jag har jobbat utan nåt VAB eller sjukdom. Hostan min sitter kvar men jag mår ändå rätt bra.

Veckan har vart kanon, barnen är hemma och vi bara myser.
I Tisdags var vi in till Uppsala med Mary Kay på Awardsnight, så himla kul att träffa alla kollegor, äta god mat och bara umgås.

Helgen kommer bli väldigt lugn, den enda utfärden jag ska göra är att hämta mina bröder i Värtahamnen. De ska på 24h kryssning med Silja Galaxy. Jag skulle vilja pysa iväg ett tag jag med... men men ekonomin är lite tight  just nu. Får ta och spara ihop lite så jag kan ta med barnen på lite äventyr.
En dröm är ju att åka till nåt varmare land och slappa på stranden, eller så skulle jag vilja se USA, men det lär ju dröja.

Nej nu ska jag fixa lite kvällsfika innan kidsen ska i säng!
PEACE! ♥



Heta pics från Flustret!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0