NOMINERAD!



Jag har fått en Bloggnominering! TACK betongmorsa.blogg.se
I och med denna nominering så ska jag göra en lista på 5 saker jag inte kan vara utan och även nominera 5 andra bloggare.


Kan inte leva utan:

1. Latte, morgon som kväll.
2. Sveamössan när det är kyligt ute.
3. Internet, åh så kul man kan ha här.
4. Mary Kay, skulle inte klara en dag utan jobbet och produkterna.
5. Mina barn, men det är kanske självklart. 


Och de nominerade är: (har valt de bloggar jag läser mest)

1. www.rocketqueens.blogg.se (besatt av hennes blogg, grymt bra tjejen!)
2. www.eiraheidemo.blogg.se (uppdaterar ofta och har kul saker att läsa)
3. www.tezzybump.blogg.se (MK homie från norr)
4. www.ronjawallgren.blogg.se (systers blogg måste läsas ofta så man har koll)
5. www.biljas.blogg.se (tyvärr verkar hennes blogg borta, måste kolla upp detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0