IRRITERANDE!

Ja och nåt så in i bängen mycket också... Jag har inte kunnat komma in i min blogg på senaste tiden. Efter kontakt med proffsen så har problemet löst sig och nu är jag tillbaka. Samtidigt hände nåt med Mail och Bank... antar att det var nå vajsing i min dator. Skitjobbigt när jag haft massor ute på Tradera som ska skickas och det ska fås in pengar från!

Har massor att ordna upp här med inlägg och bilder, samt vem vinnaren av scarfen är.

Har jobbat fullt ut hela veckan, superbra att det är massa extra när det är pappavecka. I morgon eftermiddag ska Bengan och jag dra in till Uppsala, hon skulle spana stövlar och jag vill bara bort från Hallsta. Kanske kan passa på att hitta sig nå snyggt till Lördagen. Då är det nyöppning av vår lilla Krog Källan nere på Centrum., alltså blir det Partey!!!
De har redan öppnat restaurangen för luncher och självklart har man provat och det var super. Dom satsar på lunchbuffe' och a'la carte fredag lördag. Dom får 9 av 10 poäng.

Nej nu ska jag ta en sväng till SolariaÖarna!
See Ya All ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej nu har båda mina prick sjukan..hihi..not so fun men bra så slipper vi den senare kram kekka

2009-02-11 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0