UNDERBART!

Nu är det bara en dag kvar! En ynka dag till mitt äventyr, ett äventyr jag ska dela med tiotusentals andra kvinnor (en del män) Dessutom kommer allt att vara ROSA! Livet är ju allt för härligt i ROSA! I LOVE ROSA!

Ja på Torsdag morgon drar vi iväg ner till Göteborg för det årliga Mary Kay Seminariet. Vi kommer få världsklassig utbildning, föreläsningar av några av sveriges mest framgångsrika kvinnor, vi kommer klä upp oss i fantastiska klänningar. vi kommer få det så jäkla roligt!
Fasiken vad jag längtar!

I morgon ska jag och killarna ta oss in till Norrtälje för att handla lite som behövs till min lilla tripp, dessutom ska jag försöka hitta byxor till grabbarna, de växer ju så man blir pank!
Nej nu måste jag fortsätta att planera lite inför trippen...

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0