Trött!

Sovit enormt dåligt i natt igen, jag var inte ensam heller, var flera ute på FB och MSN som hade samma problem, men kom ju på att det var väl ändå fullmåne igår. Vad tror ni? Spelar det så stor roll?

Idag är jag hemma med grabbarna, vi är dåliga i magen. Vad det beror på har jag inte så stor koll på, men tror inte på magsjuka, kanske maten från igår eller kanske det faktum att det faktiskt är rötmånad nu!?
Själv känner jag ett smygandes tecken på migrän igen. Nu har jag tagit tabletter i god tid, men ropar inte hej förrän jag vet att det funkar. Har sån jäkla otur jämt att vakna med migrän eller fått i mig tabletterna för sent. Senast så hjälpte dom inte alls. Jobbigt är det och jag blir helt lamslagen. Ni som lider utav det vet vad jag pratar om...

Senare när solen når uteplatsen ska jag försöka trimma lilla Svea lite, det börjar som bli dax. Hon är alldeles tovig och ullig som ett litet troll. Söt som få men inte som det ska se ut. Får se om jag lyckas få några bra bilder på henne.

Nej nu måste jag vila lite, barnen ligger nerbäddade i soffan och tittar på barnprogram. Dom är så lugna, så skööönt! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0