Torsdag - UNDERBAR Morgon!

Ännu en morgon med helt underbart väder. Loke är lite hängig fortfarande och i morse sov han länge. Han har vaknat flera gånger i natt och har haft ont i magen. Jag vet inte vad det är men det verkar vara många som har barn som är dåliga i magen.
I alla fall så passade jag och Love på att ta en morgonpromenad med Svea, det var så mysigt, vi gick hand i hand och strosade på stigar och stråk här runt området. Svea sprang lös och studsade runt.
Vid ett stenrös hittade vi massor av smultron, så vi plockade en näve och trädde på ett strå. Ett och annant blåbär slank med på Loves begäran... Sen gick vi vidare och smakade på vårat fynd, underbart!

Igår började jag Trimma Svea men tyvärr hann jag inte klart. Det blev för mörkt ute och vi har ingen bra lampa där så man såg inte så bra, så nu tänkte jag fortsätta med finslipningen här om ett litet tag.
Har i alla fall fått före-bild på henne, hoppas på en bra efter-bild också!

Ha en bra dag alla!


Bröderna Brothers!


Kommentarer
Postat av: Madde

Guda vad fin blogg du har.

2009-08-08 @ 09:13:43
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0