Storstäd

Idag har Love och två Grannbarn blivit frisserade. Det blev Mowhaaks, tre olika varianter! Haha så söta! Ska försöka lägga upp bilder på dom senare.

Nu sover kidsen och jag ska storstäda, för då kommer jag få hem en lycklig sambo i morgon! WOHOO! Tänkte överraska honom lite, han vantrivs lite här i lägenheten och då kanske det underlättar lite om det är toppnotch när han kommer hem. Har en Bacardi kvar sen igår som jag ska belöna mig själv med när jag är klar!

Nu har vi sagt upp lägenhetn också och det är bara två månader kvar innan vi får börja flytta in i vårt nya gemensamma hem! Underbart jag längtar så...

Ha en härlig sommarkväll alla Bloggläsare!


Min lilla Svea, vad tomt det varit utan henne i en vecka:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0