Mitt i natten

och jag håller igång för fulla muggar här hemma. Jag packar och jag packar om, jag funderar på vad jag glömt och vad jag inte får glömma. Ja man kan ju säga att jag inte har någon som helst koll på någonting. Det börjar bli lite långdraget det här...
Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig, vakna i morgon bitti och allt är bara tjof tjof färdigt! Haha... tänk va nice! Men nej nej, jag har en miljoooooon saker kvar på min To Do lista.
Ja inte nog med att jag har häcken full med min resa så har ena hunden blivit dålig, hon har kräkits tre gånger nu på bara två timmar. Så ja har man inte att göra så skaffar visst andra så man har det. Pust!

Kommer ta med den lilla Rosa till Göteborg så när tid finnes så kommer jag uppdatera er om vad som händer och sker där nere.
Ojoj vad jag längtar till i morgon, ni anar inte hur jäkla kul det är. Önskar alla tog möjligheten att bara prova på det. Så härlig gemenskap och otrolig stämning. I Like It A lot!

Nej nu måste jag fortsätta med mina projekt för natten!
KRAMEN ses i GÖTEBORG!

Kommentarer
Postat av: Therese

japp det gör vi :)

2009-08-27 @ 08:45:18
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0