GÖTEBORG

Nu är vi på plats, ja eller det har vi varit sen strax innan tre, men nu sitter vi ner i lugn och ro för första gången sen vi kom fram.
Det första vi gjorde här nere var att lämna bilen vid stugan, vi bor precis brevid Kviberg Slott, och packa in alla väskor och klänningar.
Sen tog vi Spårvagnen till Hotel Gothia, där vi mötte upp resterande gäng högst upp i restaurangen  23 Heaven. Jag fick en jättefin bag av min Sales Director med en top med unitens tryck på, örhängen och massa andra roligheter, en riktig goodiebag. Vi svepte två cola där och begav oss sen ner mot Svenska Mässan där vi checkade in oss till seminariet.
Väl där fick vi våra Namntags och brev med info, i brevet fanns en lapp som kunde utbytas mot en välkomstgåva. Det var ett set Satin Hands Limited Edition.
Vi fick även här inhandla seminarieprylar, jag köpte en väska, myntbörs, solglasögon, notepads och lite annat. Så kul att köpa souvenirer och minnen som man har med sig hem från resan.
När vi kom tillbaka till stugan efter allt rännande upptäckte jag att det fattades något, min Goodiebag!!! Fasen också! Jag ringde runt och försökte hitta någon som kunde kolla om den fanns kvar på incheckningen. Men den var borta!
Nu vart vi skithungriga, vi bestämde oss för KINA. Sagt och gjort, vi begav oss iväg och beställde hem maten, mitt i alltr kom jag bara för mig att jag var tvungen att ta mig tillbaka till incheckningen och kolla själv efter min Goodiebag.
Och ta mig fasen, Marielle hittade på den hos ena funktionären. YIPPII!!
Nu är vi hemma igen och har fått i oss helt fantastisk god mat och jag är lycklig igen som har hittat min bag.
Kvällens program ser ut som följer: Dega i soffan!

ROCK ON!

ps jag saknar mina killar redan ds ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åhh Kvibergs slott, kände du igen dig?!

Min gamla skola ju!! :D hihi

2009-08-29 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0