Fredag

Först, ber om ursäkt för att jag inte Bloggat, trist läsning eller ja ingen läsning! Men men, ibland hinns det inte med bara...

Veckan har vart ok, började med mån och tis hemma, helt slut, MIGRÄN!!! Jag blir helt nedslagen och kommer inte ur sängen, det är ju så förbannat orättvist att den nu för tiden alltid kommer på natten, då har man ju inte en jäkla chans att känna nån förvarning så man hinner medicinera sig! Förjäkligt är var det är!!

Onsdag var en ljuvlig dag, jobbade på morgonen och vid 12:00 åkte jag upp och hämtade Spänki och Mellis. Vi tog en tripp in till Norrtälje. Störtmysigt var det, fikade på Landkrabban, blev en riktigt god baguette med tonfiskröra. Sen gjorde vi förståss stan innan man insåg att parkeringstiden gått ut, woho, inga böter i alla fall!

Nu ska jag vila lite sen iväg på Lokes Simskola, avslutning idag och vi ska få se vad dom lärt sig! Min stora lilla kille.

     

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha du hann iaf ta kort innan kidsen kom till moster å sita ner sig totalt! :D haha

2009-04-03 @ 16:37:01
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Ronja

sKita*

2009-04-03 @ 16:37:51
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0