☆ Feels Like A Star ☆

Idag mår jag bra... Känner mig utvilad och har ett lugn i kroppen. Senaste tiden har varit hemsk, men nu börjar det lossna, så skönt!

Idag ska jag jobba nere på Färgavdelningen på Järnhandeln, så har ni vägarna förbi, kom och ta en klubba med mig! Haha... Helgen är ännu ej planerad, men jag tror i alla fall det ska läggas golv hemma hos barnens farmor. Hon är bortrest och då kan det ju vara smart att passa på!

Håller på att leta som en galning efter snygga vårjackor till grabbarna, men det finns ju inget. Nåt som dom kan ha på dagis och hemma. Nu har dom bara sina grymma skinnjackor och dom får dom absolut inte ha på dagis! It's a No No! Har ni nå tips så hojta till, gärna på nätet så man kan spana lite innan inköp.

Ha det bäst gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0