Seminariet

Nu är det mindre än ett dygn kvar till Göteborg!! Wihooo!
I morgon bitti åker jag och Ingela 08:09 tåget till Götet för en hel helg med föreläsningar och två Awardsnigt med trerätters och Balklänning!
Ska bli så jäkla kul att få göra det man älskar i en hel helg. Bara att få komma hemmifrån ska bli så kul, visst kommer jag sakna mina grabbar, men så skönt att inte behöva tänka på nåt annat än sig själv!

Idag när jag hämtade syster passade jag på att handla det sista inför trippen. Eller ja man har väl glömt hälften ändå när man väl är där nere! Haha...

Kommentarer
Postat av: Anki

Massor av kulkramar till dig!!! Ha de riktigt skönt nu och vila ät gott och va snygg, "E snygg menade jag JU!!!!!

2008-09-03 @ 16:11:01
Postat av: Emma

snygg blogg :D

2008-09-03 @ 16:16:35
Postat av: Therese

Ha det så jätteroligt!

Ta mkt kort och berätta för oss andra som inte fick tummen ur att åka!

2008-09-03 @ 18:59:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0