Läggdax

Nu ska jag ta och slänga mig själv i säng, har så svårt att komma till skott liksom. Man kommer på nya saker att göra hela tiden...

I morgon ska jag i alla fall jobba så Patrik får vara hemma med grabbarna. Love är bättre nu men behöver en frisk dag innan dagis.

Idag har det ju även varit Unitmöte. Jag och Eva spånade redan på Julöppethus.. åååh så kul det ska bli, pyssla och plocka, måste bara hitte ett bra ställe att vara på.
Planerar även lite fotspa, letar även efter lokal till det.
Har ni nå tips på nån lokal där man kan vara för en billig peng, det ska finnas tillgång till vatten och sittplatser.
Alla tips och ideer är välkomna!

Nej nu så ska jag bara hoppa i säng om jag så ska behöva ta mig själv i örat! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0