Go Morgon

Ooh vilken lång natt...
Love fick värsta febertoppen inatt, kanske tänder, vet inte men han mådde inte alls bra. Dålig mamma som man är hade jag inte nåt att ge honom, förutom kärlerk, hihi. Alltså inge alvedon eller liknande. Deras far har så jag försökte förbrilt att få tag på haonom, men som vanligt, helg, det betyder att han är aprak, som vanligt.
Jag var så inni h*elvete arg när han inte svarade...

Jag vaknar nu på morgonen och Love är varm fortfarande, försöker ringa igen... nä inget svar. Då har jag ringt mobilen och hem tusen ggr. Jag packar ihop hela familjen för att åka dit och hämta alvedon.
Kommer in och där ligger karln däckad i soffan.
Jag frågar varför han inte svarar... Han orkar inte sa han...
Vilket fjån, fan va jag är less på karlar utan ansvar...

Kommentarer
Postat av: Erfaren

Har inte Patrik alltid varit känd för att vara sån? ;)

2008-09-14 @ 17:58:58
Postat av: Mican

Ja du verkar veta...

2008-09-14 @ 19:35:58
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0