Sorry!

Ber om ursäkt för den dåkiga uppdateringen av Bloggen! Har vart fullt upp sen i Lördags. Bloggen har fått lida för det och ja vad ska man säga tur att det var bloggen och inte når annat!
Hinner inte uppdatera så mycket nu heller utan återkommer senare ikväll...

Men kan säga att helgen var fartfylld på Mobergs. Veckan har börjat i racerfart. Ikväll är det Grey's Anatomy med Nachochips och Guacamole! Hela eftermiddagen har gått till att städa så jag får unna mig det, tänker även ta mig en Stor Latte och en bit Bitter Sweet Dark Chocolate från Vhalrona. Mmm...
Var faktiskt kul att städa för en gångs skull, fick min dammsugare idag., haha!

See ya all later! ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Kunde du inte sagt att nachochips å guacamole stog på inbjudan med?! Då skulle jag genast kommit och gjort dig sällskap framför greys haha!

2008-10-29 @ 20:16:17
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0