Sökes

Ensamstående mamma med två Galna kids söker dig som vill tjäna en liten extra slant. Arbetet gäller endast vid behov, oftast kvällar. Du ska ha vana av barn, byta blöjor, hålla isär två brottandes grabbar på två och tre år.
Mamman vill nu lägga mer tid på sitt arbete och är i behov av barnpassning på vardagskvällar.
Är du den jag söker?

Hahaha! Nej men skämt och sido, jag behöver en extra hjälp som vill passa kidsen ibland.
Jag vill satsa på Mary Kay och som det ser ut nu så är den möjligheten liten. Så svårt att hitta nån som kan ha barnen på kvällarna, eller ja det handlar om 2-3 kvällar i veckan.

Jag vill ge en stor cred till alla ensamstående där ute, ni är fantastiska!
Att få allt att gå ihop är för mig en hel vetenskap. Haha... alltså det är ju inte kris eller kaos men när man vill något så himla mycket blir det också väldigt frustrerande att inte kunna göra det.
Har idag varit på en helt underbar utbildning på Arlanda. Ni som inte vet vad ni vill göra med era liv eller ledsnat på det ni gör. Häng med mig, det är så jädrans kul! Jag blir helt tokig när jag kommer hem från utbildningarna, unitmötena, klasser, facials, makeuper, spa-kvällar. You Name It!
Jag Älskar Mary Kay! Det ger mig så mycket och jag får sån enorm energi!

Nu ska jag glo lite på Tv sen ska jag göra min "Six Most Important"
Peace! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan inte Patrik ta killarna några kvällar i veckan, han jobbar väl ändå bara på dagtid?

2008-10-21 @ 05:37:20
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Mican

Jo han hjälper till ibland, men han jobbar just nu längre på kvällarna när han jobbar borta. Så han hinner inte komma hem innan jag behöver komma iväg.

2008-10-21 @ 13:51:36
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0