Snart är väntan över

Japp.. det börjar närma sig dax att hämta kidsen igen!
Haha inte för att jag inte träffat dom nåt. Har faktiskt varit på Junias kalas idag med grabbarna. Åkte och hämtade dom vid 11:00  Sen efter kalaset blev jag bjuden på Lunch av Patrik med grabbarna. Och efter det åkte jag hem själv för att fixa lite innan monstrena kommer hem igen.
Så ja man ses ju på helgerna lite ändå, tur är väl det för jag har inte lärt mig att njuta av ensamheten ännu, fast det bara är varannan helg.

Igår kom syster över och vi dippade lite morötter och gurka, det är ju så gott.
Jag fick även äran att göra lite folieslingor på henne, svarta breda slingor, så fint så, men det var hon inte med dom i, Haha!

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha nee du dom förebilderna säger ganska mycket =P

2008-10-05 @ 19:09:50
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0