Så trött...

Är så seg i hela kroppen och förkylningen vill inte gå ur... Hua!

Måste bara få fråga vad ni tycker om männinskor som vill förklara för dig hur du ska leva ditt liv?
Tex läs kommentarerna under inlägget "Suck!" där alias Maja tycker att jag skulle tänkt på hur Patrik är eller hur vi hade det innan vi skaffade barn?
Förstår ni hur hon tänker? Vart har jag skrivit om att jag ångrar att jag har mina barn Loke och Love? Jag skrev bara att jag var trött på griniga barn och karlar. Har inte alla mammor det så ibland eller är det fel på mig?
Allvarligt så hoppas jag denna människa kan stå lite mer för sin härliga kommentarer.

Han har vart otrogen ett flertal gånger skriver hon också...
Det är ännu mer intressant för jag jag vet bara en gång, så denna människa sitter med mer info än jag vet själv.
Och är det så att man blivit sviken mer än man vet så vad ska man göra?
Säga, fan att jag inte tänkte till innan jag skaffade barn med honom!!!

Nej aldrig, ångrar inte ens att jag vart med honom, han är en bra pappa för sina barn, kanske inte den bästa partnern, men vad ska jag göra åt det, ja gilla läget och välja väg så klart!
Men aldrig aldrig ångra att jag skaffade mina älskade grabbar Loke och Love. Hade jag inte skaffat barn med denna karl som är lite speciell så hade jag ju aldrig haft mina underbara barn!

Så Maja...
Skulle vara så intressant att höra din sida på det hela och sen hur du kan ha en sån klar syn på det?
Hur du känner mig eller vet hur det är mellan oss, mig och Patrik.


Kommentarer
Postat av: Therese

ja vilka underbara människor det finns!

undra vad hon lever för liv?

2008-10-01 @ 13:10:55
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja.. (jag lever till att börja med ett underbart liv!) Anledningen till min fråga om Patrik var för att jag hört så mycket rykten under årens gång ang honom. Han har ju varit otrogen mot dig sen ni träffades om jag inte missminner mig och om det var så redan från början och om man dessutom vet vad han går för så undrar jag hur man kan skaffa barn med en sån karl. Dessutom förstår jag självklart att du inte ångrar grabbarna, men ångrar du inte att dom får växa upp redan från sån ung ålder med skilda föräldrar? Man skaffar väl inte bara barn för sin egen skull utan även för att barnen ska få en bra uppväxt och ett bra liv. OCH det får dom säkert med skilda föräldrar oxå, men enligt min uppfattning skaffar man bara barn med den mannen man KÄNNER och VET hur han fungerar. Satsade du nu på Patrik så borde du väl ha trott på att han skulle förändras, vilket du inte alls verkar ha gjort. Sen det där med otroheten... jag skulle kunna nämna 4 namn här och nu med tjejer han haft ihop det med under eran tid, både från Hallstavik, Norrtälje och från Stockholm. Men det är väl din buisness att lära dig se när din make ljuger.

2008-10-01 @ 19:00:06
Postat av: carro

men maja villa tjejer är det då?

2008-10-02 @ 06:47:13
Postat av: Anonym

Maja Maja! Vilken värld lever du i? De verkar ju som du känner Patrik väldigt bra, eller är de Mican? Har du hört att man kan växa i från varandra? Du har ju fruktansvärd tur som "känner" din sambo,pojkvän eller man. Vad vet jag. Man kan ju undra när denna karl får "blomma" eftersom han har en sådan moral tant som tror sig veta hur livet ska vara..

2008-10-02 @ 08:27:58
Postat av: Mican

Berätta gärna vilka namn... för jag har ingen aning!

Den jag vet är från Norrtälje och bor i Stockholm så det lär ju vara samma.

Varför kan du inte bara säga de du vet? Du kan ju så stolt berätta att du vet.



Bara för att han vart otrogen så betyder inte det att jag behöver veta det, eller...



Och ang att skaffa barn så är det inget man skaffar utan man får.

Man ska vara glad öcer att man har underbara barn, finns de som aldrig kommer kunna få barn.



Jag vet precis hur det är att bo utan mina båda föräldrar. De skildes när jag var liten och jag mår alldeles utmåsrkt ändå. Bättre när de är små och inte förstår lika mycket, eller?

Jag har även mist min far helt då han avled för 10 år senoch vet du vad... Jag lever mitt liv alldeles utmärkt ändå...



Och Maja... Om du nu vill berätta så mycket och vara så säker varför kan du inte stå upp för det då?

Hur känner du mig? Vem är du?

2008-10-02 @ 08:58:16
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Mican

En sak till... Jag kände inte Patrik innan vi träffades... Och hade ingen aning om hur han fungerade då...

Han var helt underbar. Och som jag sa tidigare, jag ångrar inget med honom, man vår väl vara precis som alla andra svenssons och ha ett vanligt förhållande till varandra.

Inte många som alltid är överens och trogna.

2008-10-02 @ 09:01:42
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Petra

Men herregud, vad är den där Maja för person egentligen???

Har man nånting i huvudet så sitter man inte och skriver ut på en blogg att man vet att en person varit otrogen, fast iofs verkar ju inte Maja veta det utan har hört rykten..Trodde inte vuxna människor trodde på massa rykten men Maja kanske är en "fjortis" eller en brud med väldigt mycke fritid om tillbringar dagarna med att sprida rykten och stri massa skit..

Finns väl ingen som egentligen vill att ens barn ska växa upp med skilda föräldrar men även om barnen gör det så betyder väl inte det att barnen blir sämre människor lr??

Finns faktiskt föräldrar som har ett bättre förhållande till varandra efter en separation än dom har under ett förhållande...

Hellre 2 separerade föräldrar som är vänner och sams än 2 föräldrar i ett förhållande som inte fungrar.

Tur för Maja att hon lever ett sååå underbart liv, men hon kanske ska passa sig lite för i dom lugnaste vattnen simmar dom fulaste fiskarna heter det ju :)Så passa dig lite innan du uttalar dig, när du minst anar det kanske det är du själv som sitter i båten med en otrogen gubbe och folk som sprir massa rykten om dig och din otrogna partner!

2008-10-07 @ 00:08:37
URL: http://petraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa vad ska man säga om Maja.....går inte att sätta ord på den människan..Håller helt fullt med Petra..En annan sak, man kanske tror man känner mannen man skaffar barn med men i själva verket kanske man inte gör det... Man kan ju faktiskt inte vara riktigt säker!!!Kram på dig mickan du e en kanon tjej å dina grabbar e helt fanastiska! å hade de inte haft dig å patrik som föräldrar hade de ju inte varit de. fattar du va ja menar?kram i massor kekka

2008-11-01 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0