Ny vecka

Ja då har denna helg nått sitt slut...

Idag har grabbarna varit på SpindelmannenParty! William firade sin födelsedag med Spindelmannentema. Hur coolt som helst och skönt. Vi vuxna fick inte vara med utan bara barnen. Jag Kekka och Trasslan tog en Latte hos mig och diskuterade vilt med mycket svordommar... Hahah!
Grabbarna hade en kanondag på kalaset med disco och höjdpunkten Speedway. Peter hade tagit med sig sin Speedwayhoj så barnen fick sitta på och mecka. Loke var helt lyrisk, Love mer reserverad i början men när han väl satt på hojen ville han inte kliva av.
Efter barnen hämtats åkte iväg på Handbollsmatch, Ronja spelade, hon var bra eller alla var bra tyckte jag men det blev tyvärr inte nån vinst.
Killarna hejjade på för fullt men såg nog mest fram emot att matchen skulle ta slut så dom fick springa ut på planen själva och spela lite.

Nu är det kväller och kanske dax att tänka på morgondagen. Jobba igen och sen försöka planera veckan med barnvakt och kommande helgs MK-äventyr. Ska på utbildning på Lördag. Endast Red-Jacket-stjärnkonsulter. Så nivån kommer vara hög. Så himla roligt.
På söndagen ska jag försöka komma iväg till Norrtälje med grabbarna. De ska få prova på Brottarlekis. Kommer nog passa dom utmärkt.

Nej hoppas ni andra haft en härlig helg. Nu ska jag däcka kudden. KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0