Najs...

Va mysigt vi haft det ikväll brudar.
Tzatziki dipp med morötter och gurka, dryck blev Loka Smultron/Citron.
Det doftar fortfarande så härligt SPA-igt här hemma nu.

Nu sitter jag här med en härlig Latte och lite bullar. Mmm...
Ha fått nya PhotoShop CS3 idag och är så ivrig.
Jag älskar att redigera och dona med foton och bilder. Men kommer ta ett tag innan jag kommer in i det, förra PS CS2 var på Svenska och nu är det på Engelska. Jag är väl inte den sämsta på engelska men det är ju inte direkt lika benämningar i PS hahah, dessutom så är det nya funktioner och ny Layout på det.
Ska nog ta och ordna min fina header haha, bloggdesignen råkade ju som bara försvinna sist.
Har ni nå förslag på tema eller färger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0