Migräään

Fy i helsicke vilken morgon, har vaknat med migrän.
Somnade på soffan igår så jag har dessutom ont i hela kroppen.
Tror jag får migrän när jag är trött, alltså trött pga av att det vart mycket. Sen spelar det inte så stor roll om man själv tycker att det bara vart roligheter som gjort att det vart mycket, det som kommer ikapp en.

Min helg har vart helt fantastisk. Lördagen var grymt bra med utbildning på Alanda.
Vi kom dit strax innan 09:00 och då blev vi bjudna på Morgonfika, Kaffe Te Mackor Wienerbröd, mumsigt värre.
09:20 Började utbildningen, så jädrans bra, jag vet att jag tjatat om hur bra det är men det är så svårt att yttrycka sig över hur grymt det verkligen är. Man måste nog vara där för att förstå.
Vi fick lära oss om tex Personligheter, Acne, Makeup, Huden, Businessen, ja och ännu mer.
Det var föreläsare från London också som vi fick äran att lyssna på. WOW WOW WOW säger jag bara!
Kl 16:00 slutade konferansen och man var bara så taggad.

Söndagen sov jag, jag sov länge och det var så skönt! Men Patrik ringde och ville att jag skulle ta kidsen för han skulle hjälpa Big AL i huset, så det vart inge mer vila den helgen.
Kidsen har för övrigt varit helt Galna denna vecka och även förra veckan. Så trotsiga och bara är på varann hela tiden. Ibland kommer man på sig själv sittandes i en dvala för man stängt av omgivningen. Haha!

Måndag: CHOKLADKVÄLLEN! Åh! Den vart ju bara så bra, vi var ca 10 st uppe i backstugan som frossade i choklad och la grymma Makeuper. Alla vart så fina verkligen. Ett jätteTACK till min SD Maria som kom ut och hjälpte till med allt!
Nu ska det planeras för fullt för JulÖppethus. Dagarna närmar sig med stormsteg ju.

Igår var det utbildning i Uppsala i vanlig ordning. Jätte bra med mycket info om våra Herrprodukter. Man glömmer lätt av dom ibland. Många av mina manliga kunder har TimeWise men jag ska nog börja jobba mer med MK Men serien.

Oj nu ska jag nog lägga mig... Blev lite yrslig.
Ses senare vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Guuuud, vad roligt med event...

Ska på träff (partylite) ikväll, funderar på att byta till det istället för kläderna..

Synd att vi inte bor närmre varandra då vi tänkte ha en julmarknad med olika hemförsäjlningsföretag, roligt att samla så många som möjligt och få en xtra putt i försäljningen..



Ha en bra dag och hoppas att migränen har släppt!



kram

2008-10-23 @ 10:34:52
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0