Men Åh...

Kan man få slippa denna värk nån gång?
Jag har så ont i kroppen nu, lunginflammation är inget att leka med...
Som tur är så är det bara en liten rackare som bråkar med mig, men men...
medicinerna gör mig pigg och man är ju lätt rastlös av sig.
Vilket resulterar i att man blir totalt däckad på eftermiddagen.

Ikväll klockan 19:00 har vi ju fotspa här hemma.
Det ska bli så skönt. Lite egntid med vänner och man får pyssla om sig själv.
Sånt blir det ju alldeles för lite utav nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: mia

Ursäkta att jag lägger mig i något som jag egentligen inte har med o göra. Men jag blir så jävla förbannad på människor som bara vill förstöra o såra andra människor. DU MAJA om du nu värnar så mycket om "sveastar" då tar man en sak öga för öga annars ger man fan att lägga sig i....

Och Maja är du en tjej som lyssnar på rykten... Då är det nog du som har störst problem av alla.



jävla fegis!



"bättre 2

2008-10-02 @ 18:03:25
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: mia

haha fick inte med hela..



"bättre 2 lyckliga föräldrar, än 2 olyckliga...vilka barn mår bra av de"



2008-10-02 @ 18:05:26
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: janina

Älskade vännen, önska jag kunde komma hem till dig och pyssla om dig och inte behöva vara på jobbet i satn. Var nu rädd om dig och njut av fotbaden. kram

2008-10-02 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0