Makeupkväll

Idag har det vart full fart igen! Har jobbat, vart på speedwaybanan med kidsen, kört kidsen till badhuset och nu har jag själv kommit hem från Unitmötet.

Idag had jag med mig en av mina tilltänkta, haha nej men en kund som vill börja jobba med mig. Hon fick prova den nya MineralMakeupen och det vart så fint, en enkel neutral look.
Själv gick jag på en steg2 utbildning och uppdaterade lite info.
Vi avslutade kvällen på McD. Haha slår sldrig fel.

Nu ska jag nog försöka komma i säng för i morgon är det fullt upp igen. Ska göra klart lite detaljer till vår kommande Chokladkväll på Måndag. Ska bli så himla roligt.

Ha en underbar natt alla! ♥

Kommentarer
Postat av: kimmi

ja jag vet men om du läst så kanske du såg att jag skrev att jag hade fått det som jag ville

2008-10-15 @ 12:25:44
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0