Lugna gatan...

Det är stilla här hemma...
Loke är i badhuset med Ronja, Love och Svea sover, väldigt sent, middag på soffan. Och jag bara är...
Idag kommer grabbarnas storebror Anton, så det blir lite mys för dom ikväll med honom. Jag själv funderar på att Spabehandla mig själv.
Silkeshänder, Silkesfötter, Silkesläppar, ansiktsmask och Bad. Kanske ett glas rött också.

I morgon ska jag hoppa in extra på Bolaget, alltså utöver mina fasta arbetstider. Ska bli kul att jobba lördag, det är lite mer tryck då och dessutom är det ju lönehelg så det kan bli lite att göra.
Nästa fredag ska jag jobba extra även Fredagen, då kan ni komma förbi tycker jag. Jag ska bjuda på alkoholfritt inför Halloween. Det får ni ju inte missa!

So Long and Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0