Långdraget

Det är otroligt skönt att ha barnledig helg men samtidigt väldigt långdraget. Vad ska man göra, ingen lite buse som springer efter och drar i en, inte en annan buse som vill ha godis eller bara behöver byta blöja. Haha... Ja det fattas något!
Dessutom är det inte förrän man har sånna här helger som man inser hur ensam man faktiskt är. Singelmamma i all är, men trist är det. Man inser också lite gran vad man har gemensamt med sina vänner... Barnen!
Mina vänner är fantastiska, och det vet dom, men ändå så är det jätteskillnad varannan helg.
Det beror väl också mycket på att det inte är så många som är ensamstående heller, nån enstaka men de umgås man ju inte med så mycket annars så bara det gör det lite mer krystat. Haha typ, Ja men nu har vi barnfri helg, vad sägs om att gå ut? Jag är inte en gåut människa längre, visst jag tycker det är kul med en krog då och då. Men det där med "köttmarknad" är lite ute för mig!
Fan va tråkig jag har blivit! Haha!

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe ja köttmarknad är aldrig kul..

har en kompis som blivit singel för typ ett halvår sen.. kan ärligt säga att jag inte är avis alltså..

2008-10-04 @ 19:08:06
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland kan det vara skönt att bara vara ensam hemma en barnfri helg MEN jag brukar ALLTID ändå hamna antingen på krogen eller hemma hos nån kompis=)

2008-10-05 @ 17:15:01
URL: http://www.malgomaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0