Köpes/Skänkes

Min lägenhet är fortfarande tom och nåt som just nu är ännu tommare är plånboken. Jag är i stort behov av förvaringsmöbler. Så har du, eller vet nån som har, några sånna möbler de vill bli av med så tveka inte en sekund att höra av dig till mig!
Jag behöver tex byrå, skänk, sideboard, hyllor ja allt man kan tänka sig att förvara i. Jag är intresserad av nästan allt men kan inte erbjuda så mycket i betalning så det ska vara Nice Price!
Ta tillfället i akt och gör dagens goda gärning för lilla mig! *flirt flirt*

Kommentarer
Postat av: Annelie Bång

Kolla på Blocket bortskänkes, finns mkt snyggt där!

2008-10-30 @ 11:08:00
Postat av: Angelica (Ankis jobbarkompis)

Jag har en skänk i trä som jag vill bli av med. Den är ju inte direkt trendig, men fyller sin funktion. Kan mäta den å fota den om du är intresserad?

2008-10-30 @ 16:27:12
Postat av: Mican

Annelie: Smart!!! Det ska jag kolla!



Angelica: Åh fota gärna!!!!

2008-10-30 @ 19:04:07
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Angelica

hello, du har blivit utmanad av mig :)

2008-10-31 @ 09:40:29
URL: http://betongmorsa.blogg.se/
Postat av: Angelica (Ankis jobbarkompis)

Jo jag har ju inte din mailadress, så jag kan ju inte skicka bilderna kom jag på...Smart. Antingen kan du ju skriva den här eller inboxa mig på familjeliv.

2008-11-01 @ 10:59:16
Postat av: Mican

Här kommer den: [email protected]

2008-11-01 @ 13:51:27
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0