BloggDesign

Det är så ruskigt kul att göra BloggDesigner till andra, mycket lättare än till sin egen.
Har fått många förfrågningar på sista tiden om att göra till andra. Det har jag gjort också, för det är ju så kul men ändå så tidskrävande. Härom dagen sa en kompis att jag skulle börja ta betalt för att göra det. Men man är ju inget proffs så då känns det lite lamt.
Hur tycker ni? Tycker ni att man kan ta betalt för att få en personlig design? Och i sånna fall, vad är en rimlig summa, 50:- 100:- 150:- 200:- 300:- 500:-?

Här kommer lite bloggar som jag gjort designen på:

Ronjas
Fannys
Ewas
Tess


Kommentarer
Postat av: Lindha

du får jättegärna hjälpa mig med.. =) säg en summa!

2008-10-24 @ 07:44:13
URL: http://livansplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan bli rik på detta du, hjärtat...

2008-10-24 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0