Trött

Idag är jag trött... Har vart en händelserik start på veckan. Men jobbigast har ju helt klart varit snökaoset. Det är helt fantastiskt fint och mysigt men så länge det inte plogas och skottas så blir det problem! Pulsa vart man än ska gå...

Sen har det varit Awardsnight, i Tisdags. Det var verkligen superkul. Vi hade ju inte som vanligt med respektive, utan bara vi konsulter och dessutom utan dresscoden! Så skönt och avslappnat, men ändå lite ovant. Det var supergod mat och världens stämning! Jag blev även framröstad till detta kvartals Miss GoGive! Så roligt och enormt smickrande... Det trodde jag verkligen inte!

Igår hade vi ju vårt berömda JulÖppethus. Det var bara så lyckat, vi hade gäster från att vi öppnade dörrarna kl 16:00 till vi stängde. Det var så roligt att göra detta med mina pinglor Eva och Marielle, dom är så duktiga och jobbar i racerfart! Ser redan fram emot nästa år, men det bli ju massa andra event, men just julen är ju speciell!
Nu planerar vi för fulla muggar vår nästa Choklad kväll... så håll utkik här på bloggen!

Idag har det jobbats, men inte mycket. Det var nämligen ingen som vill komma och öppna upp butiken i morse när vi skulle öppna. Jag och Ingel väntade och väntade... vi gick och tog en morgonfika så lämge. Vi ringde chefen men han svarade inte pga BC Möte, men till slut, efter en timme dök en av våra kollegor upp. Haha... ja så kan det gå när det brister i kommunikationen. Ingen som skulle ha öppningen var uppsatta på schemat.. Haha!

Nu är jag helt slut och ska plocka undan lite här hemma... sen i säng!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis tjejen, du blev auktionens vinnare!!!



Det ljuvliga zinkfatet postar jag hem till dig så skicka namn och adress!



Vinnande bud blev 50 kr +porto 33kr=83kr. Blir portot dyrare (förmodligen) så bjuder jag på det

:-)



Maila mig för kontouppgifter och dina adressuppgifter! (franskaliljanATyahooPUNKTse)



KRAM Helena /Franska Liljan

2008-11-28 @ 11:00:28
URL: http://franskaliljan.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad härligt att det går så bra för dig med MK..förstår att du stormtrivs.



Önskar dig en härlig helg.



Kram

2008-11-29 @ 07:46:58
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0