Natt

Tiden bara springer iväg på kvällen. Man kollar på klockan och den är 22:00, sen på två röda har klockan hunnit bli 01:00! GAH!!! Jag blir tokig, hinner ju inte med nånting.

Idag har jag vart och jobbat med MK. Ett gäng damer som fick en härligt stunds avkoppling med SilkesHänder och Microdermabrasion bla. Dom var så nöjda efter det, det riktigt sken om dom. Det är dagar som dessa som man vet varför man jobbar med Mary Kay... Tänk att få göra nåt så litet för en människa som uppskattar det så enormt mycket.
Jag åkte hem med ett stort leende och det vet jag att dom med gjorde!

I morgon ska jag jobba några timmar extra på Bolaget, chefen ska på möte. Men har ju vart sjuk några dagar så det är bra att ta igen det lite.
Efter jobb blir det hem för lite doning, få ju främmande, Ljusparty. Har ännu inte riktigt bestämt vad jag själv ska köpa, men det lutar åt ett par ljuslyktor i cylinderform, så fina så!

Nej nu ropar kudden på mig!
Sweet Dreams...♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj vill bara tala om att din design är hur fin som häls gillar den jätte mycket så den har du lyckats med. kikade runt lite på det viset kom jag hit. Ha det så trevligt med ljuspartyt kram

2008-11-13 @ 15:49:33
URL: http://levison.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ho!!jobbar eftermiddag som sagt men besräll ljusen åt mig men hoppa lycktan!!massa kram kekka..(har missat att skriva under i bland men hoppas du fattar att det e virrhönan jag som skriver)hahahaha

2008-11-13 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0