Lördag

Barnfri helg och idag tänker jag faktiskt ta och dricka lite alkohol... Det händer ju väldigt sällan nu för tiden, men idag är jag värd det, om man nu kan vara det... haha!
Ska prova den nya Xide Winter, sägs att den ska påminna om Smirnoff Ice. Hoppas inte för jag köpte bara en, jag älskar ju Smirnoff Ice, Mmm...
Nej nu är jag bjuden på Tacos hos Gugge (barnens farmor) och lite senare kommer Spänki, Bengan och Rövardotter hit och hänger lite gäng med mig! Hur kvällen slutar får vi se i morrn...

Kommentarer
Postat av: Ronja Rövardotter

Du har gjort ett misstag, den påminner inte för fem öre om smirre blarren!! den är inge god alls enligt mig, och som du vet är smirre gudomlig!! ses sen då sister puuuus

2008-11-29 @ 21:19:39
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ronja Rövardotter: Nu misstog du dig allt själv för den var ju jättegod!!!

2008-11-30 @ 01:03:33
Postat av: Anonym

synd att du e barnfri min å johans jobbar helg annars hade ja gärna tagit en smirre med dig..vilen va bäst smirre eller den andra?/kekka

2008-11-30 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0