Krax

Japp, kraxet sitter i... nu börjar jag få nån form av träningsvärk i lungorna och bröstet. Man får ju ta i så in i bängen för att få fram orden när man pratar. Smärtan i alla leder är kvar också men på nåt konstigt sätt mår jag ändå bättre nu än tidigare. Kanske är all Alvedon som gör sin rätt, haha!

Idag har jag bara legat på soffan och kidsen har fått göra precis sim dom vill, nästen. Deras rum är kaos, det är lego över hela golvet!!! Sängarna står inte där de brukar och madrasser, täcken och kuddar ligger lite var stans. Åh... Jag orkar inte ens ta tag i det, har sagt till dom att städa sen 11:00 och nu är kl 12:20, inget har hänt, kanske de har tagit upp ca 10 bitar lego och skjutit in sängarna lite. Suck!!! Jag är sååå trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis!!!oppas du mår bättre snart..Ring läkaren om det inte blir bättre..Tack för senats!!!Kramar i massor kekka

2008-11-08 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0