Jobbat

Idag har jag missat Tisdagsutbildningen för första gången på väldigt länge. Jag älskar våra möten så idag var det lite tomt. Men jag missade ju för att jag träffade ett gäng tjejer för Hudvårdsrådgivning. Så roligt att kunna dela med sig av sina kunskaper och sen att dom har en liten stunds avkoppligt för sig själva är ju bara så underbart. Dom älskade det! Haha... vilka gör inte det, har nog aldrig träffat nån som inte gjort det.

Idag har jag även fikat med Mamma, Moster, Kidsen och Ronjas kompis Ida. Hon har vart i USAsom Au Pair i ett år och idag hämtade mina bröder henne på Arlanda. Så kul att träffa henne igen. Helt otroligt så kommer Loke ihåg henne, då har det gått över ett år sen de träffades också, men han var så glad att se henne!

Nej nu ska jag röja undan lite!
Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0