Huvudvärk

Ååhh... jag har sån huvudvärk! Sån seg molande jobbig tryckande huvudvärk som gör så att man tror man kommer bli galen vilken sekund som helst. Bara att bita ihop!

Idag har det jobbats igen. När jag skulle hämta barnen tillsammans med deras farmor så började bilen dumma sig. Tänkte inte så mycket på det, men när vi kom ut i bilen igen efter vi vart inne på dagis så startade den helt enkelt inte! Försökte med allt, till slut kom min Stora lillebror och hjälpte mig, han hittade inte heller nåt fel... Så jag sa, nä ta mig fan, tänk om de är nån som slangat bilen!?! Jag åkte och köpte en dunk bensin och hällde i, tror ni inte den startade!! Jo då! Nu går den hur fint som helst. Nån har alltså stulit bensin från min bil! Grr...

Nu på kvällen kom i alla fall min kompensation för detta nederlag. Jag har fått en ROSA solariehimmel! Hihi... så najs, nu kan jag gotta mig på kvällarna när kidsen somnat, inte behöva göra värsta proceduren för att få komma iväg en timme då och då! Mmm...

Nej nu ska jag mecka!
See ya later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0