Hell's Back

Ja fy fasen... nu börjar jag tappa hoppet, hoppet om att bli frisk. Igår kände jag mig faktiskt rätt bra och kunde vara ute tom med barnen. Så vaknar man idag och kan inte komma ur sängen igen. Jag så ont i kroppet och jag är fortfarnade hes, har ont i huvudet, känns som det kommer sprängas vilkes sekund som helst. Snoret rinner och fan va snygg jag är. Haha... jag lovar ni skulle bli rädda om ni såg mig nu. Stackars budkillen som kommer med min MK-leverans idag!

Efter jag vaknat i morse så lyckades jag somna om så skönt. Sen vakar jag och har drömt att jag har... Nej jag kan inte ens berätta för det var så läskigt. Inte skräckläskigt utan för att det kändes så sant, precis som om att det hade hänt. Går fortfarande och tänker på det... hua! Haha så sjukt verkligen.
En sak är säker... I need some one to love me!!!

Dream on all you lovers out there! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you vännen!!!Men det duger inte kan ja tänka mig...hahhahha..kramisar( mina händer e såååå lena....)

2008-11-11 @ 07:01:35
Postat av: Mican

Du vet att karlarna brukar gilla när SilkesHänderna vart framme? ;)

2008-11-11 @ 09:28:12
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0