Härligt

Det vart en lugn kväll igår... Gugge kom över, vi tog en öl och en cider.
Snackade massa strunt och sen blev vi så trötta båda två. Vid elva var hon hemma och jag hoppade i säng strax efter tolv. Så inget party för mig. Men tur var det för idag har jag haft migrän igen.
Jag och Svea låg i sängen och drog oss till 11:00 UNDERBART!

Idag har vi även vart och hälsat på Sveas syster Vera. Så söt hon med, lika men ändå så olika!
Dom var helt galna från dom träffades till vi skulle åka hem. Så roligt, tror nog allt att dom känner igen varann...

Den stora grejjen för dagen är nog att jag har fått ett databord! Wohooo... Inga målarburkar här inte.
Känns rätt skönt i kroppen också, haha.

Ska nog ta och fixa ihop lite Traderaauktioner snart. Har ju massa Sveakläder kvar här hemma. Så fina ju, tyvärr så har jag ingen att ge dom till själv så jag får hoppas på att dom blir prefekta julklappar till några andra coola kids. Har dessutom lite till mammorna med... hihi...

Nej nu är det dags för lite härlig Hudvård innan sängen.
Godnight And Sleep Tight! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0