Halloween!

Spooky!
Jajjemensan idag är det läskiga dagen. Barn och vuxna som klär ut sig. Kidsen tigger godis och de vuxna tar tillfället i akt att gå på spriten! And so do I! Går på spriten alltså...
Är ju barnledig så man får passa på att roa sig medans man kan. Nej men det blir lugnt, svärmor kommer över vid tio och tar en öl med mig. Eller svärmor och svärmor, exsvärmor eller vad säger man... Gugge kommer i alla fall över och tar en bärs efter hon slutat jobba.

Ikväll är det Folkan Upstairs i Hallsta, vad det innebär vet jag ej då det inte brukar ha öppet. Men vem vet kanske är där man hamnar senare.
Farsans har HalloweenFest dom med men det stället rekomenderas inte direkt. Samma folk som jämt är ute och alltid vart utefolk.
SKUM vet jag också är på G idag. Det är Hallstas lilla MC anhängares egna club, vet att man måste vara medlem men det kan man nog köpa i dörren.

Jaja hur som... för en gångs skull är jag klädd för en utekväll sen om det blir så eller ej får vi se. Nu återstår bara Mekeupen... Hm...

Party On! ♥

Kommentarer
Postat av: TESS

JAG ÄR STJÄRNA JAG ÄR STJÄRNA LALALALALALALAL

ÅÅÅHH SÅÅÅ KUUUL!!!!!!!!!!!!! :)

2008-11-02 @ 13:28:11
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0